Frågor och svar

‎1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nix
2. Civilstånd? Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Två minuter sen
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Nadja
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Ja
7. När var sista gången du grät mycket? Några veckor sen
8. Är det någon du vill göra allt för? Ja
9. Hur många kan du berätta allt för? 1
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Nej
12. Beskriv dig själv med ett ord? Sprallig
13. Har du något som hör till ditt ex? Ja
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja
15. Fullständigt namn? Frida Caroline Magnusson
16. Favoritlåt? Make it last forever - Taio Cruz
17. Favoritfärg? Blå
18. Bästa vänner? Nadja, Ebba, Linnea
19. Person jag saknar som gillade min status? Som sagt, detta är från fb ;)
20. Första kyssen? Längesen
21. Senaste kyss? Konstig
22. Första kram? Minns eeeej
23. Senast kram? Nadjs
24. Senaste meddelande från? Robin
25. Senaste person som jag någonsin sett? Haha va?
26. Mitt missbruk? Cola
27. Favorit butiker? Många
28. Vem jag berättar allt för? Ingen
29. Favorit djur? Vet inte
30. Lång? 167
31. När du senast drack alkohol? November
32. Favorit film? Don´t know
33. En hemlighet? Kan jag inte säga, då är det ju ingen hemlighetmer
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10
35. De flesta minnen med? Nadja och Julia
36. Någon du aldrig kommer glömma? Mormor
37. De hetaste person som gillade detta status? fbfbfbfbfbbfbfbfb
38. Vem jag inte kan leva utan? Mammi
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Min familj och mina närmsta vänner
40. Vem jag älskar mest? Favoriserar inte på det sättet eller vad man ska säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0