Frida svarar!

Marwin: Hej! Undrar om du har någon kille på g? Eller om du dejtar någon? Hihi så nyfiken!

svar; Hejhej! Det är lite hemligt det där, haha. Men ja, det är klart jag träffar killar. Sen är det ju det där att det ska klicka också. Jag har som jag berättat innan väääldigt svårt att bli kär. Men ibland finns det potential till det, självklart. När jag träffar någon mer intensivt, så lär ni märka det! ;) Hoppas du fick ett hyffsat svar på din fråga!

Om ni har frågor så får ni gärna ställa dom, så svarar jag i ett inlägg såhär. Fler frågor och svar hittar ni under kategorin frågor och svar!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: nu börjar alla små bloggar komma upp i alingsås hehe :D nästan halva min skola använder devote förutom jag då :D

2011-12-08 @ 19:33:53
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0