Ge mig en chans att älska dig.

Hej!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så bra. Har inte haft någon lust alls faktiskt. Men ska försöka bättra mig!

Idag har jag iallafall varit i Trollhättan och spelat match. Tyckte vi gjorde en bra match i andra halvlek. Första halvleken förlorade vi rätt stort, vilket resulterade med att det var svårt att ta ikapp, men andra halvlek spelade vi lika. Men tyvärr räknar man ju båda halvlekarna ;) Så det blev förlust, haha. Jagfick in två bollar i mål idag iallafall.

Jag är verkligen hur trött som helst. Glömde ta min sömntablett igår så jag var rätt speedad hela natten. Kunde inte sitta still och garva sjukt. Somnade vid 5 iallafall och skulle ju spela match tidigt, så ni förstår nog ;)

Rensar iallafall ut bilder ur min mac nu för den ska lämnas tillbaka imon :( Mindre kul kan jag säga! Måste fortsätta nu.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Frida, jag mejlade dig angående solglasögonen. Fick du det?

Kram!

2011-12-18 @ 20:09:12
URL: http://amandaforzlow.blogg.se/secondhand/
Postat av: Madeleine ♥

jättefin blogg! :)

2011-12-18 @ 20:30:59
URL: http://madelajnee.blogg.se/
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: japp och vad nice men det stod att man måste minst vara 18 för att ta ut pengarna buhu det är nästan nästa år ju D;

2011-12-18 @ 23:18:33
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0