Ginger tjao.

Hej!
Känner bara, shit, vad snygg jag är i håret, verkligen! Avfärgningen gjorde mig orange, vilket jag var fullt förberedd på. Men att den mellanblonda färgen gjorde mig ljusbrun var jag inte lika förberedd på. Så ni kan ju tänka er snygg blandning jag har i håret nu. Lite ginger brun typ. Kopparfärg kallar jag det. Haha men ska snart lägga i blonda slingor, för såhär vill jag då inte se ut. Men det kunde blivit värre.

Igår var jag och Nadja i Göteborg. Folk är verkligen sjukt desperata på mellandagsrean. Helt sjuk! Hittade en söt topp från MQ och ett läppglans, också avfärgningen då. Mer än så blev det inte. Det var verkligen kaos i stan så det var inte så uppskattat. Men jag hade bra sällskap med mig så det blir tummen upp iallafall!

Sen hjälpte ju Naddis mig med att färga håret, tack! Hon gjorde det ganska bra, det blev rätt jämt. Förutom att utväxten i luggen inte färgades. Men hon gjorde sitt bästa och den där avfärginen var inte det lättaste så jag tycker hon gjorde det bra!

Jag är iallafall sten sjuk typ. Haha så ska vila.
Vi hörs. Puss!

Bilden beskriver mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0