Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott.
Angående mitt videoinlägg igår. Så hade jag räknat med att få mycket skit för det jag sa. Jag vet att mina tankar kring vissa saker inte alltid är rättvisa. Men jag står för det. Men jag är inte rasist. För jag har många utländska vänner som jag tycker jätte mycket om. Och att jag använde ordet neger mot en tjej i ett tjaffs, fine, det var fel utav mig. Och anledningen till att jag nu skriver detta, är för ni får fel bild utav mig när jag sitter och säger sådär. Och det är ingen annans än mitt eget fel, det vet jag. Men herregud jag är 16 år, vad begär ni av mig? Jag har nyss börjat få åsikter om sånt här och vågar yttra mig om det, just för att jag står för vad jag tycker. Men jag är rätt virrig i mig själv så jag får det att låta annorlunda än vad jag egentligen tänker. För som sagt, jag har flera utländska vänner som jag tycker jätte mycket om! Och jag ser dom med samma ögon som jag ser mina hel svenska vänner med. Så missuppfatta mig inte. Det jag menade att jag var emot är ställen som typ Angered, Hammarkullen, Bergsjön osv. Där det bara bor invandrare som glor sönder när dom ser svenska människor. Dom blattarna som går och smäller till en på rumpan när man går igenom centralen i Göteborg. Sånna som går fram och ska pilla i ens hår för att dom är facinerade över en blondin. Det är den typen jag inte tycker så mycket om. Så missuppfatta mig inte. Men jag förstår att ni gjorde det på tanke på vad jag sa!

Och tillmina vänner med utländska ursprung. Jag menade absolut inte att ni skulle ta åt er utav det jag sa. För jag tycker jätte mycket om er och det var allt annat än riktat mot er. Jag hoppas ni kan förstå hur jag tänker även om jag är rätt otydlig ibland!

Och till er alla andra. Hoppas ni kan förstå min syn på allt nu. Och väljer ni att döma mit utöver detta, så får ni väl göra det. Men man kan aldrig göra alla människor nöjda med hur man är. Och er som jag äcklar, ni behöver inte läsa min blogg. Måste kännas jobbigt att klicka sig in på en blogg som drivs utav en tjej man inte tycker om? Lägg den tiden på något ni inte blir äcklade av istället då ;)

Och till sist, ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0