Happy days are here again

Hello!

Första dagen på jobbet idag då. Det kändes riktigt bra och av dagen att döma så trivs jag. Jag har fått ta hand mycket om disken, skurit kyckling, hackat grönsaker, skalat ägg och gjort krytonger. Fick sluta lite tidigare idag. Och när jag slutade bjöd dom mig på mat. Gottigt! Kycklingsallad blev det idag.

Har varit hemma en stund nu och är hur trött som helst. Vill bara lägga mig och sova en stund. Men min doktor har förbjudit mig att ta powernapps på dagarna så jag ska sminka mamma nu för att vara sysselsatt, och sen blir det handbollsmatch!

Hörs senare älsklingar, puss.


Kolla fula naglar jag har nu!:(

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: vart går dudå? :D

2011-12-14 @ 23:26:57
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0