I´m day dreaming

Förlåt att min blogg är så tråkig nu för tiden. Men dom fyra senaste dagarna har jag i stort sett haft fullt upp. Har varit med mina vänner och haft det jätte bra. Varit nöjd med livet helt enkelt!

Men ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kunde följa med Nadja till Göteborg om jag ville men jag skippade det. Är orolig över min mage och allt det där. Men jag har fått en tid hos kirurgen den 12 december så jag hoppas att dom kan hitta felet då!

Nu tänkte jag och min bror hyra en film och ha det gött.
Puss!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Julia

tycker nu att du ska ta å skriva ett fett l¨ång tinlägg hyr taggat du är tills vi ska ses!

2011-12-03 @ 21:29:48
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0