I'm feeling sexy and free Like glitter's raining on me You like a shot of pure gold I think I'm 'bout to explode

Sorry att jag inte har bloggat. Humöret har inte varit på topp. Kan berätta vad jag fick i julklapp imon eller så. Såg att min blogg har blivit hackad med. Och allvarligt nu, så har den blivit hackad, och jag vet inte vem det är. Men jag har mina små aningar, hehe.
Imon ska jag träffa Nadja. Tror vi ska färga mitt hår. Ska ju som sagt försöka bli blond. Men ska först göra mig mörk blond och sen efter någon vecka lägga i ljusa slingor. Här ser ni två bilder på hur jag vill få de första och andra gången.
Tråkigt dock att jag inte kan göra bilderna större. Men där ser ni på ett ungefär hur jag vill ha det nu till en början. Tror det kan bli fint! Och även sen till våren/sommaren när det solbleks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0