Jag ber om ursäkt <3

Jag har nu tagit bort videoinlägget jag spelade in häromdagen, utav olika själ. Dels för min egen skull, och för att jag kränkte andra. Jag erkänner att det jag sa var dumt, och ja, jag ångrar att jag la upp det. Men vad kan jag göra åt det nu liksom. Ingenting mer än att lära mig utav mina misstag.

Endel av er förstod hur jag menade med det jag sa, endel tog det på det sättet jag var rädd att det skulle tas på. Anledningen att jag ändrade min attityd och inställning om det var inte pga kommenterarna, utav pga vänner jag har pratat med som har sagt riktigt kloka saker och en film jag såg som handlade delvis om rasism. Efter det ändrade jag min syn på allt. Och jag ber om ursäkt för det jag sa. Som sagt, jag ångrar det, men kan inget annat än att lära mig utav mina misstag och be om ursäkt.

Hoppas ni kan släppa det nu för det tänker jag göra.

En en gång, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Malin th

THAT'S MY GIRL <3

2011-12-01 @ 23:27:18
Postat av: oke

2011-12-02 @ 17:17:36
Postat av: Anonym

en gång är ingen gång gumman!

2011-12-04 @ 16:13:39
Postat av: Anonym

vad heter filmen ?

2011-12-04 @ 16:59:34
Postat av: Anonym

HAHAH ofta du måste se en film för att inse att rasism är fel? Är inte du 16 år? Var t har du varit kan man undra......

2011-12-06 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0