Jag har hackat Fridas blogg!!

Du är världens grymmaste människa. Det finns ingen bättre än dig, du är helt otrolig. kan inte fatta att det finns en sån underbar person som dig. Din blick som du ger än när man tittar på dig, som känns i hela kroppen. En sån underbar blick. Liksom när man ser dig eller hör dig eller ens får höra ditt namn. Det pirrar i hela magen, en sån underbar känsla som gör en så himla glad! Man vill aldrig att den ska sluta. Du är det enda jag tänker på hela tiden förstår inte varför? men det är nåt hos dig som gör en så jävla lycklig så det är helt otroligt! Varje gång jag ser dig så tänker jag, Den här tjejen jag vill ha! Du finns där för en, du förstår än som ingen annan gör i denna värld. Du tvekar säger du, men jag tvekar verkligen inte! för du är så jävla underbar, jag är sjukt galen i dig och det vet du.  Du är världens vackraste och underbaraste person!

Massa kyssar från du vet vem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0