Jag vill bli frisk!

Godmorgon!

Egentligen förstår jag inte varför jag skriver godmorgon för jag har varit vaken sen klockan 1 och det är ju typ eftermiddag nu? Haha men skit samma. Min röst är helt paj och jag vill bara bli frisk. Har panik över att jag är sjuk och inte har någonting att ha på mig på nyår. Imon måste jag fixa något.
Fick ställa in dagens planer för jag vill vila upp mig så jag blir frisk. Så jag ska bara ta det lugnt här hemma. Sten tråkigt jag vet, men den smällen får jag ta. Ska städa mitt rum som mamma har tjatat på mig några dagar. Ser förjävligt ut här. Funderar på att rensa min garderob medans jag ändå är hemma. Vem vet, kanske jag hittar något snyggt jag kan ha på mig på lördag, haha fast det tvekar jag på!
Nu ska jag hoppa in i duschen och piggna till. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0