Lovers in spain!

Hej allihopa!
Har precis varit och tittat när tjejerna spelade match. Det gick inte så bra idag asså. Tråkig förlust faktiskt. Bara att ta nya tag till nästa match! Nu har vi uppehåll till 2 januari.
Fick en fråga om hur det har gått med ricinoljan. Mitt hår har växt hela 3 cm! Så tjejer (och killar om ni vill att håret växer haha) testa det! Sjukt billigt också och det funkar verkligen. Sen tänkte jag även tipsa om ett läppglans från style by tyra som gör att läpparna svullnar upp lite. Testade det precis och det funkade också. Åh man blir så glad när produkter funkar. Dock svider det väldigt mycket i läpparna. Men det kan jag leva med. Haha dom ser fylligare ut nu. Visar en bild längre ner. Som dom flesta vet så hatar ju jag mina läppar just för att dom är så små, speciellt överläppen. Så detta är ett mirakel för mig, haha!
Imon ska jag till läkaren och sen ska jag jobba. Tror jag drar med pappa till gymmet på kvällen också!
Nu blir det vampire diaries och ben och jerry! Ha det bra mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0