Ny design igen, nu utav Emma! www.photoodreams.blogg.se

Hej!
Ingen lust att blogga. Har iallafall varit hos min sköterska idag och pratat, kollat vikt och längd och lagt upp lite nya mål för mig. Jag har bestämt mig nu för att sluta dricka cola. Jag vet att jag har sagt det tusen gånger, men jag har verkligen fattat allvaret i det och är motiverad. Så än så länge har jag inte druckit något!

Imon ska jag färga håret, gå på ett möte ang jobb och ta min dagliga promenad. En grej sköterskan tyckte jag skulle göra. Ska promenera en timma varje dag i dagsljus för att dagsljuset tydligen var viktigt för mig, haha. Sen på kvällen är det handbollsträning. Så ja, så ser min dag ut!

Nu tittar jag på handboll med mamma. VM nu för damerna ju. Heja Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0