This kind of love don't come easy

Godmorgon!

Jag har varit vaken sen klockan 9, uuh duktig tjej! Har precis varit borta på Sally´s och pratat lite med dom. Verkade jätte bra och dom var trevliga. Så imon börjar jag jobba, och det känns rätt kul faktiskt!

Nu tänkte jag vila lite, eftersom jag inte är van att gå upp så tidigt så är jag ganska trött. Haha! Fast jag somnade faktiskt innan klockan 12 igår, ett under har skett. Tog mina sömntabletter rätt tidigt, så det kan vara därför.

Linnea slutar skolan vid 1 så efter det ska jag träffa henne på stan och kolla i lite affärer. Vann även ett presentkort på Centrum, en märkesbutik här i Alingsås, på 300:- som jag ska hämta ut sen. Tusen tack! Haha vann det för att jag var deras 700de vän på facebook, haha så det var en lätt visst. Behövde bara trycka på en bekräfta knapp.

Ja, min dag har börjat bra, hoppas den fortsätter så!
Hoppas ni har en trevlig lucia!


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: jag går i Vittra hehe tråkig som fan men som tur är deet bara några månader kvar innan jag ska sluta här :D

2011-12-13 @ 11:08:24
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0