Tjena rutorna?

Hej allihopa!
Shit vad det blåser, helt sjukt! Hahaha har legat och kollat på en lyckstolpe en stund nu och väntar på att den ska blåsa ner, haha liv. Pappa kommer hem vid 4 tiden och då ska vi dra bort till gymmet och köra crossen på 40 minuter hade vi tänk, och lite magövningar. Jag och pappa har slagit vad om vem som har snyggast mage till midsommar, och jag vägrar att förlora mot gubbstrutten. Om jag vinner skulle jag få något Lisebergskort, och om han vinner måste jag ta hand om tvätten i en vecka. Haha ska endast vinna för att jag inte vet hur man tvättar! Nejdå.

Så nu kör vi! Hörs senare :)


Mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar din header! :D

2011-12-09 @ 18:48:06
URL: http://www.aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0