Linnea gästbloggar! nesca.blogg.se

Hejsan alla Fridas läsare! Linnea som skriver åt er nu. Jag tror nog många av er är riktigt nyfikna på hur Frida egentligen är!? Fast jag vet att det inte är sanning, för ja, sanningen är ju att man läser bara bloggar för bilder. I alla fall jag, jag gillar mest bloggar med bilder och ja därför tänkte jag att vad är inte roligare än att ni får se bilder från mina år med Frida? Hon var och är ju trottsallt en av mina bästa vänner.
Men först får ni läsa lite till innan ni skrollar vidare till bilderna. Frida är som sagt en väldigt speciell människa, och vi har många minnen kan jag lova, så jag tänkte jag berättar några för er så ni förstår vilken klantig, konstig, rolig och underbar människa hon är. Och ja glöm inte barnslig...
Sommaren efter sexan var vi med varandra riktigt mycket och då en gång när jag sov över hos henne så var vi nere i deras källare vid deras bar. Hon sätter då igång en gammal skiva med massa barnlåtar, ni vet typ Farbror abrahm, Min söta lilla ponny osv. slutar med att vi springer runt där nere och dansar och leker, och låtsades vara ponnys på barstolarna. Det var helt galet, och samma kväll när vi åt klassiska nattmackan larvar hon sig så mycket att jag kunde inte sluta skratta, jag satt och försökte andas och allt det där. Till sist säger hennes mamma åt henne att gå ut och sätta sig på alltanen så att jag kan äta klart. Det är ett minne jag fortfarande skrattar åt!
Senare på hösten så hade det regnat så mycket att vattnet i skogen i bäckarna var högre än vanligt. Då satte vi på oss stövlarna och gick ut och plaskade runt, det slutade med att vi fick hjälpa varandra med att dra av oss stövlarna då dom var helt vattenfyllda.
Oj oj oj jag vet inte hur många minnen jag ska rabbla upp så ni får dom två till att börja med! :D
Så ja, läs min blogg nesca.blogg.se
Nu blir det ett stort hopp i tiden eftersom hela vintern 2010-2011 bråkade vi tyvärr :(
SÅ LÄS MIN BLOGG SÖTABARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0