allahjärtansdag

Hej hej!
Nu har jag , Saga och Nadja precis kommit hem till mig, vi ligger och tittar på Merlin nu och myser.
Ikväll har jag, Linnea, Nadja och Saga varit på en gregisk resturang och ätit. Jätte gott! Haha när vi kom dit så frågade servitrisen oss om vi var under 18, och jag trodde hon sa över 18 så jag svarade ju nej, men då tog hon ju de som att vi var över 18, så dom bjöd på champange och sånt, mahaha grymt.
Vi var väl på resturangen i drygt två timmar och sen gick vi en sväng till donken och köpte glass. Linnea åkte hem och sen gick vi också hem efter massor utav damp. Hahaha ja vi har gjort bort oss en hel del.

Nu ska jag fortsätta mysa med mina bebisar så ni får massa bilder från kvällen!
Puss :)


Champange.


Saga och jag. haha typ bara häller i mig :s


"för rätt "


Skål babes :)


Nadja och Linnea


Saga och jag


Detta åt Saga och även Linnea :)


Min mat :)


Nadjas mat :D


Saga och jag


Brudarna


Jag, Saga, Nadja och Linnea.
Tack för en grym kväll tjejer, måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg :)

gå in på min och säg vad du tycker? :)

2011-02-15 @ 00:54:31
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0