Är hos Saga!

Heeej alla.

Nu ligger jag i Sagas säng och har precis sminkat mig.
Haha påvägen hit så kom det tre kilar som kanske var 25-30 år som hade systemkamera, stativ och anteckningsblock, som kom fram till mig och frågade om dom kunde få fotografera mig osv till étt repotage i tidiningen om natrulig skönhet (jag var osminkad). Haha jag sa självklart nej. Jag vet ju inte om det var sant eller inte, dom bilderna hade lika väl kunnat hamna någon annanstans så ah.

Vi ska snart gå in till stan och kolla om det finns bord på musses för fem stycken ikväll.

Den som svarade rätt på tävlingen var Jasmin, det är såklart jag som fyller år den 14 mars! :D
Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0