As go träning!

Hej allihopa!
Nu har jag varit i full gång!
Började vid halv 7 med en timma Zumba dans, det är så jävla roligt! Jag skiner typ som en sol under hela passet. Haha men det var lite roligt när vi hade gjort ett steg typ så trodde jag att vi skulle göra så igen men då skulle vi tydligen stå still men jag springer iväg åt sidan och Nadja och Johanna börjar skratta. hahaha.
Sen körde vi 45 minuter inne i gymmet, körde bara styrka idag. Jag får sån jävla överskottsenergi när jag har tränat så jag var som en stuttsboll inne på gymmet. Hahaha.
Sedan gick vi bort till Nolhaga för handbollsträning. När vi kommer dit sitter Sofia och Linnea där, så vi pratade lite med dom :D och när jag började byta om upptäckte jag att jag hade glömmt mina skor på hälso, haha så jag fick låna min tränares skor, haha tur att han har rätt små fötter.
Träningen på en och en halv timma gick skit fort tycker jag. Jag hade så roligt på träningen, brukar inte tycka det är så kul längre men idag var det faktiskt riktigt roligt! Var lite mer inriktining på linjespelarna idag också så det kanske var därför?

Nu har jag iallafall duschat och ätit.
Blir nog inte så sent idag för imon ska vi till Ulricehamn vid halv 8 och åka skidor, det blir roligt!
Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag!

Ha en skön natt (hahaha) så hörs vi imon igen!
Kramisar :)


Bild från Åhus 2009

Akon – Freedom
Btw, älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0