Cp dag.

Hej.
Var i skolan först, hade np och det gick bra.
Sen blev jag dålig och fick åka ambulans till ett sjukhus i Göteborg. Fick en kraftig panikångest attack och hyperväntilerade så jag inte fick någon luft. Orkar inte förklara så mycket. Satt på sjukhuset i typ 5 timmar, inte allt för roligt.

Har precis kommit hem nu och fått i mig lite mat.
Ska hoppa in i duschen sen sova...

Sen vill jag bara be er sluta kommentera saker och utge er från att vara andra än vad ni är.
Haha tror ni inte jag har fattat? När jag har svarat på kommentarer i bloggen har jag spelat med, har vetat hela tiden att det är ett par killar som försöker underhålla sig. Hoppas ni har roligt :)

Tack återigen alla fantastiska människor.


En av alla <3

Tack speciellt till, Linnea, Mathilda, Alice, William och Ellen, som var med mig när det var som värst.

Kommentarer
Postat av: Linneaaa, din bebi

Jag älskar dig frida, kommer alltid finnas vid din sida. bebi <3

2011-02-10 @ 22:28:46
Postat av: wille

<3

2011-02-11 @ 15:17:24
Postat av: mathilda

Kommer alltid finnas för dej gumman! <3

2011-02-11 @ 17:10:30
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: signe

hur mår du nu sötnos ? <3

2011-02-11 @ 17:36:04
URL: http://onlyonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0