daaaaaaamp.

Asså jag har typ värsta rå rycket. Vet inte varför. Shit vet inte om jag är glad eller inte. Haha känner mig as konstig. Aja what ever :D
Va i skolan en stund förut och fick se ett av mina nationella prov. Var en poäng från MVG så blev lite sur. Men hade ju det starkaste VG så jag får väl vara nöjd.
Sen gick jag och Saga in till stan och Nadja gjorde oss sällskap en bit sen gick hon och solade. Tittade lite på stan sen kom André och var med oss. Mötte Linnea och gick till donken och åt lite. Åt inte speciellt mycket men är propp mätt. Läskigt. Men det är väl för att jag inte har ätit på typ två dagar :s Inte bra att vara sjuk asså.

Nu ska jag gå ner och köpa en Fanta Lemon, frässsh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0