Familjemys.

Hej allihopa!
Idag har jag varit i Göteborg med familjen och köpt lite nödvändiga saker.
Blev ett par nya träningsskor, ni vet dom där från reebook som har någon speciell sula som gör att man får snygg rumpa och ben när man rör sig, woho. haha.
Sen ett par tighta träningsbyxor jag ska ha nu när det börjar bli dags att löpträna utomhus igen.
Ett kamerastativ. Och en kamera väska. Sen var det bara lite små skit.
Vi var på en jätte mysig thai resturang och åt, dock jävligt mycket folk.
hahaha som Saga hade kallat mig "kött frida". Jag klantade till det (som vanligt). Stod och fyllde ett glas med dricka, så kommer det en skit snygg kille så jag vänder mig om för att titta lite, sen känner jag hur hela handen blir helt våt och kall, så tittar jag vad som händer och då har jag satt in handen under drickgrejen istället för glaset, hahaha jävla stolpskott.

Sen var vi även i Kungälv på en fabrik där dom gör kex och säljer. Jag köpte Tom och Jerry kex och åt påvägen hem, as goda ju!

När jag kom hem sprang jag bort till station för att säga hejdå till Saga som skulle till Vårgårda, han precis innan tåget kom. Nu är jag hemma och ska åka till Hälsostudion om en timma för jag och Nadja ska dansa Zumba och sen blir det handbollsträning. Låter great.

Har varit skit orolig för Viktor som är i Thailand med Unicef och jobbar, han fick något alarm igår när vi snackade och nu hörde han precis av sig och sa att allt gick bra. Så nu är jag glad! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0