Fantastiska vänner!

Hej allihopa!
Skola idag, finns inte så mycket att berätta.
Jag har verkligen massa fina vänner som verkligen bryr sig. Det som hände idag och det som folk gjorde för mig har en så otroligt stor betydelse för mig! Ni vet vilka ni är, och jag tackar er från djupet av mitt hjärta!

Har blivit vän med gamla vänner som det har varit bråk med innan också vilket jag är otroligt glad över, det behövdes.

Men jag vill verkligen att ni ska veta att jag är jätte tacksam och kommer ställa upp på samma sätt för er när det gäller! Det är hårt att se dom man älskar fälla tårar.


Kommentarer
Postat av: wille<3

älskar dej

2011-02-10 @ 15:29:39
Postat av: mathilda

love u! <3

2011-02-11 @ 17:08:04
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0