Förälskad i ditt hat.

Jag tycker om att du ser mig som en idiot. Jag gillar att du ser mig som utvikande. Jag gillar att du hatar den jag har blivit. Bara för att det gör det lättare för mig. Jag vet att jag inte är allt det där. Det är bara ett beteende mot dig. Jag är egentligen den samma som jag var för ett år sen. Men att du avskyr mig, blir förbannad så fort du ser mig, och inte vill ha med mig att göra, det sårar mig. Och jag gillar att det sårar mig. För ju mer du gör mig illa genom att kasta skit på mig, desstu lättare blir det för mig att tycka lika illa om dig. Först nu skrattar jag över alla tårar jag gråtit över dig. Hata mig ett tag till så kommer jag snart må bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling, du är bäst <3

2011-02-23 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0