Fördriver tiden

1. Tre namn jag lyssnar till: Frida, Fritte, Fridie.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är så sprallig och full med energi.   
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte kan ta ett nej. 
4. Detta är jag rädd för:Hmm, jag vet inte. Att spy typ. 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vänner, kärlek och coca cola.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Låta bli att duscha på 3 dagar. Hjula. Äta mycket.
7. Detta tycker jag om att göra: Vänner, träffa killar, shoppa, träna osv.
8. Detta vill jag göra just nu: Åka utomlands, gärna bli frisk också (vrål förkyld).
9. Bästa känslan: Lycka  
10. Värsta känslan: Sorg och svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Våga stå för den han är och vara ärlig. Jag ska kunna lita på han, han ska brinna för något alltså ha ett intresse. Vara omtänksam och kärleksfull och visa uppskattning.
12. Är jag kär just nu? ...
13. Jag vill gifta mig: I framtiden
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Oj, massor!
15. Min käraste ägodel: Min mobil 
16. Något jag vill ha i present: En utomlandsresa 
17. Detta har jag på mig just nu: Strumpor, mysbyxor, tröja och bh.
18. Favoritkläder: Olika
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jag gillar nästan allt.
21. Favoritlåt just nu: Cobra Starship – The City Is At War
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Idrott är roligast. Tråkigast är NO.
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: 14år till salu och för bra för att dö 
25. En film jag älskar: Raise your voice
26. Tv-program jag gillar: Vampire diaries
27. Favoritdoft: Oj, jag gillar många
28. Detta äter jag gärna: Alla snygga killar i världen, mahaha:D
29. Dricker helst: Coca cola. Men nu börjar jag få pirr i magen av Fanta Lemon, den är fräsh!
30. Favoritgodis: Lakrits, gärna hårda
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vet inte riktigt, bara något varmt land med fina stränder.
32. Färg på mina ögon: Isblå/grå/grön
33. Min längd: 168
34. Jag tror på: Mormor
35. Jag spelar: Handboll
36. Person jag beundrar: Mamma, mormor och Julia.
37. Så här bor jag: Lägenhet
38. ??: Nu fatta jag inte?
39. Det här tänder mig: Långa killar, bruna och musskulösa, mums.
40. Det här gör mig avtänd: Äcklig andedräkt, äcklig lukt, fett hår, finnar på kroppen (speciellt ryggen).
41. Favoritfärg: Rosa och blå
42. Favoritcitat: Texten som ligger i min header ;)
43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte säga?
44. Bästa present jag fått: Ett betydelsefullt smycke.
45. Senast köpta skiva: Ofta man ens köper skivor längre? Spotify funkar ju alltid.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon och rumpa.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min ansiktsform och mitt hår.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag vet nästan alltid vad folk ska säga innan dom säger det.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Jag minns att när jag var 6 år och skrev "boken om mig" och fick denna frågan så svarade jag ekorre, HAHHAHA nu vill jag nog inte vara det. Så jag säger lejon eller fågel.
50. Vad lyssnar du på just nu?: Ljudet på filmen.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Varit i skolan, shoppat med mamma, träffat Saga, tittat på träningen och varit sjuk.
52. Var är dina föräldrar födda?: Göteborg.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Ett nytt virusprogram eller något, haha.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Lägger aldrig på minnet vad dom heter, testar alltid nya ställen.
55. När badade du i en pool senast?: I höstas när vi badade med klassen.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja, jag var prinsessa (H)
57. Hur många barn vill du ha?: 2-3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Rock, allt låter ju likadant.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Care.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Massor!
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.
62. Har du busringt någon gång?: Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej ag har inte ens nåt körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump :Aldrig i livet.
66. Har du en egen trädgård? Nej inte längre:( 
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Vet inte, askungen kanske.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Hahaha nej?
69. Badkar eller duschkabin? Badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Vet inte:)
71. Favoritpizza?: Kebab
72. Chips eller popcorn?: Beror på
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Olika, men oftast ljusrosa.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: näää
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Linnea, Saga och Nadja. Vi åt grekiskt.
78. Favoritchoklad?: Marabou
79. När röstade du senast?: Rösta på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Sommras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja
82. Är du bra på matlagning? Ja, när jag väl försöker
83. Klarar du att tanka själv?: HAHHAHA vadå, skulle någon annan tänka åt mig?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej
87. Vad var det senaste du handlade?: Ett par millitärgröna chinos, nagellack och massor av hårprodukter. Köpte förut:D
88. Har du kräkts offentligt? haha ah.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Ärligt talat, jobbig fråga, nää men kärlek såklart, men gifter mig gärna rikt, hahaha det har jag sagt sen jag var liten så.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
91. Har du ringt något betalnummer?: ?
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Om båda är villiga till det så självklart. Men jag tror att det blir mycket tjaffs och små bråk i början av vänskapen efter kärlek.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Mig själv? Annars, min mormor.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Haha ja
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Va? Ska jag skriva alla mina sms?
96. Vad har du i din väska?: Parfym, plånbok, hårborste, tuggummi, smycken, smink, spegel, penna, tamponger (haha), nagelfil, handkräm osv.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Tvättar ansiktet med olika produkter, känns fräsht.
98. Vad är du tacksam för idag?: Sakerna jag fick av mamma, tack mami:)
99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla som vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0