Försöker bli trött...

AVSLUTA MENINGARNA.

1. Jag har insett att min senaste kyss var... helt sjuk, HAHAHHA. nä men i helgen.
2. Jag lyssnar på...
musik?
3. Jag pratar... för mycket
4. Jag älskar/tycker om...  mina vänner!
5. Min bästa vän är.... får man bara söga en?:(
6. Min första riktiga kyss...  klantade jag till totalt, halkade på en isplätt och killen trampade i en hundbajs precis innan, HAHAHHAHA.
8. Kärlek gör... mig dum i huvudet
9. Någonstans, tänker någon på... coca cola, jag lovar!
10. Jag kommer alltid att... heta Frida Caroline, Magnusson heter jag kanske inte förevigt, om jag gifter mig osådär.
11. Jag är hemligt förälskad i... kan jag ju inte säga, då är det ju inte hemlgit längre?
12. Sist jag grät var... minns inte. Någon vecka sen kanske?
13. Min mobiltelefon är... elak ibland
14. När jag vaknar på morgonen... öppnar jag ögonen
15. Innan jag går och lägger mig/somnar... smsar jag
16. Just nu tänker jag på... hur jag ska ha håret imon
17. Bebisar... är underbara och luktar gott när dom är nyfödda, asså inte när dom är helt blodiga o det där men ni fattar xd
18. Idag har jag... legat i sängen hela dagen:(
19. I kväll ska jag...  det är natt nu.
20. I morgon kommer jag... gosa med mina vänner!
21. Jag vill verkligen... bli lycklig
22. Jag undrar... hur det kan komma tårar när man är ledsen. Hur funkar det? "åh nu är jag ledsen över blablabla" då sätts en kran på och det börjar rinna vatten ur ögonen. Så onödigt, jag fattar inte!


Ska försöka sova nu. Roligt liv jag har som ger er sån nödvändig fakta om en otroligt intressant människa, fast nä.
Godnatt!



HAHAHAHHAHAHA började precis skratta så det kom massa vatten ur ögonen på mig.
Tittar på en film så sa dom såhär.

Habib: Jag har fått en finne.
Tony: Håll dig på avstånd, det smittar.
Habib: Det gör det ju inte alls.
Tony: Jo det har jag lärt mig på Geografin.

HAHHAHAHA jag vet bra humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0