Frida Magnusson har mega tråkigt!

Hur bor du: I lägenhet i stan
Brukar du komma i tid: Beror på till vad, fast oftast inte
Hur lång är du: 1.68
Kan du laga mat: jajamensan
Vad jobbar du med/pluggar du: högstadiet?
Vad har du på dig just nu: jenas, strumpor, t-shirt, tjocktröja, trosor och bh.
Har du någon fobi: många, speciellt för att spy
Hade du en bra kväll igår: japp
Vilket är ditt senaste inköp: om man bortser från coca cola och tuggimi, så är det nog mina två nya navelpiercingar.
Din favoritdryck på morgonen: coca cola, 24/7
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: jao
Vad hade du sönder senast: minns inte :o
Vem snackade du med senast: måns, om msn räknas, men irl så var det nadja.
Varm favoritdricka: chailatte eller varmchoklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: coca cola eller iskallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm, i december, enligt mig själv.
Saknar du någon just nu: såklart
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga eller bete sig drygt eller kaxa mot mig
Någon jag stör mig på: hahah det kan jag väl inte skriva här? men okej, a****
Intressen: handboll, shopping, vänner och killar!
Senaste person du kramade: Naddie <3

Senaste person du ringde: Nadja
Senaste person som ringde dig: Joakim
Vad drack du senast: bubbelvatten
Vill du ha barn: ja när jag blir vuxen :)
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaa, jag och tjejerna ska ha det galet! :D
Har rakat dina ben någon gång: hahahah all time!
Är du sugen på något nu: coca cola xd
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: hatar kaffe
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: verkligen inte
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: nej, men gjorde det jätte ofta för några år sen, då var det typ ett intresse att testa massa nya och komplicerade saker.
Röstade du i det senaste valet: nix
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: kärlekens tunga
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej
Vad tycker du är äckligt: lögnare och stora böldfinnar över hela kroppen, uuewhh.
Har du pengar på mobilen: jag har abonemang (stavning) så det finns alltid pengar på den ;)
Vilken svordom använder du mest? fan jävlar eller helvete, vet inte riktigt :o
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.00
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?nej (a)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? skulle boka en resa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? massor
När var senast någon stötte på dig? 5 minuter sen
Vad åt du till middag senast? tacos
Kan du vissla? självklart :D
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
När flög du senast? för länge sen
Pratar du några andra språk? kan la lite engelska
Har du gråtit offentligt? tyvärr, haha jag är typ värsta lipsillen.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tungpiercing hade inte suttit fel
Vad har du med dig in på bion? en snygg kille
Vad har du för väder? det snöar -.-
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? inte gått än
När sov du senast på golvet? någon vecka sen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4 typ, annars mår jag så illa och blir skit irriterad.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha ah
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? njeeee, vet inte, har inte tänkt på det, kanske, kanske inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? hold on, be strong
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? älskar!
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kristen dunst, tylor momsen ( eller vad hon heter :o) och paris hilton
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja lite
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej inte alls
Är du mörkrädd? nej
Tre saker du alltid har med dig? mobil, läppglans och mig själv


Kommentarer
Postat av: Markus och Egil

Paris Hilton? Haha irlgarv...

2011-02-05 @ 21:22:18
Postat av: Felix

hahahahhahahahhahahahahaha irl garv åt de där läpparna hahahahahhhaha

2011-02-06 @ 00:27:39
Postat av: Anonym

Någon jag stör mig på: hahah det kan jag väl inte skriva här? men okej, a****



(Y)

2011-02-06 @ 16:51:19
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahhahahahahahahahahaahah Markus Felix och Egil i mitt (L)

2011-02-06 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0