Godmorgon :)

Precis ätit frukost och ska snart börja fixa mig. Orkar verkligen inte, men får väl göra det ändå.
Idag efter skolan ska jag först till Sportlife med Linnea och träna, sen hem och äta och plugga och efter det gymma på Hälso med Nadja och sen handbollsträning. Yes, mycket träning idag, blir nog skönt.
Nu ska jag klä på mig, fixa håret och sminka mig lite.
Ha en bra dag! :)

btw; min statistik var grym igår och i lördags, vilka har jag att tacka det för? hahahahah.


Hahahhaa bild mig och Nadja från potatiscupen förra våren. Skit ful faktiskt, men jag blir glad av att se den:)


Kommentarer
Postat av: eggebooooi

jaja frida din statistik, du är fan känd! kissie eller? omg

2011-02-07 @ 17:04:39
Postat av: Cissi

Hej Frida! Jag tycker din blogg är jätterolig att läsa! Vet inte om jag bör säga det, men tycker alla kan lägga av med dumma kommentarer! Bra att du inte tar åt dig!

Asså kanske ett känsligt ämne eller så.. och förstår verkligen om du inte svarar. Men varför tog det slut mellan dig och William? Och har du kommit över det?

Många kramar från en nöjd läsare!<3

2011-02-07 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0