Godmorgon!

Blev hemma idag också.
Men jag mår betydligt bättre idag. Mycket piggare.
Just nu sitter jag och tittar på top model och har precis ätit lite frukost.
Har nyss sökt sommarjobb också, that´s great.
Har för mig att man måste sommarjobba detta året för man får inget studiebidrag.
Så nu får jag vara duktig tjej och sommarjobba.
Förra året jobbade jag en vecka där vi bodde och typ tre dagar med pappa. Har för mig att jag tjänade ca 1500:-
På detta jag sökte nu jobbar man i tre veckor och tjänar ca 4000:- så det är väl helt ok.

Nu ska jag fortsätta titta på top model.
Ha en bra dag!
Kramis.


Nästan samma bild som igår, haha bara att jag ler på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0