Godmorgon fredag!

Har ni sovit gott?
Själv låg jag och kollade på Harry Potter tills jag somnade.
Har ännu ondare i mitt öga idag och det är riktigt äckligt.
Jag vet ju inte om det är en inflamation, om det är det så smittar det väl? Men innan jag vet det så kan jag ju inte vara hemma för att jag har ont i ögat, haha det låter la lite väl klent eller?
Jag har sovmorgon idag som alla andra fredagar, det är riktigt skönt.
Ska börja dagen med idrott, sen har jag Svenska. Och sen är det halv pass på musik och hemkunskap för att vi skulle göra en engelska uppgift på hkn, eller asså vi skulle baka kakor på ett engelskt recept, därför har vi halv pass idag. Annars har jag musik på fredagar eftersom jag hade hk förra terminen. Aja whatever ni kanske inte är så intresserade, haha.
Nu ska jag iallafall gå upp och fixa mig.
Om jag hinner ladda kameran så kanske jag kan slänga upp dagens outfit, men räkna inte med det. Kanske senare idag isåfall.
Ska nog ha på mig min nya svarta skjorta med mycket smycken.

Nej nu har jag inte tid att blogga mer.
Ni får ha en toppen dag och Ebba du får krya på dig en massa, saknar dig! <3


HAHAH bara jag som diggar örat?
Jag bjuder på denna bilden!


Saknar sommaren, det är därför jag laddar upp lite bilder!


Nej ingen snygg bild jag vet.
Men det var så härligt, frukost ute i solen men jordgubbar, yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0