Godmorgon, ja jag har dålig fantasi.

Jag är hur trött som helst. Har sovit jätte dåligt, vaknat flera gånger inatt och varit jätte yr osv.
Ska till läkarn halv 9 nu på morgonen och sen ska jag till skolan. Har faktiskt ingen lust alls att gå till doktorn idag men jag är illa tvungen, blir väl bäst så.
Efter skolan idag ska jag träffa sötnosen Mathilda :D Ska bli jätte roligt :)

Igår insåg jag verkligen vad äkta vänner är. Tack för all hjälp och stöd, jag uppskattar det enormt mycket! Jag behöver inte skriva ut några namn, ni vet själva vilka ni är. Ni är guldvärda darlings.

Nu ska jag gå upp och fixa mig, jajamensan.
Ha en bra dag!
Puss :)


Saknar sommaren enormt!

Kommentarer
Postat av: william

finns<3<3<3

2011-02-09 @ 20:40:50
Postat av: william

finns<3<3<3

2011-02-09 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0