Godmorgon!

Jag har sovit rätt länge inatt, somnade innan klockan 23.00 vilket är väldigt tidigt för mig som brukar somna runt 3 tiden. Wiho, kanske är utvilad idag då, fast är riktigt trött. Menmen det är bara att rycka upp sig. Ska snart göra mig iordning. Ska nog bara sätta upp håret i en knut idag, eller så plattar jag det. En sidofläta kanske? Haha ah har lite svårt att bestämma mig. Men jag kör iallafall på en lika naturel sminkning som jag gjorde igår när jag bara hade lite mineral puder och mascara, fast man vet aldrig med mig, jag kan lika väl få ett ryck och ångra mig totalt och smeta på en jävla massa skit i facet. Haha vi får se hur det blir, det viktigaste är iallafall att jag går till skolan.
Funderar på om jag börjar få ögoninflamation eller om jag har legat med handen på ögat när jag har sovit, för ögat är uppsvullet och gör skit ont och rinner. Usch jag orkar iallafall inte bli sjuk, hoppas bara det är att jag har legat konstigt med handen.

Vad tjatig jag känner mig idag :o
Måste iallafall göra mig klar nu.
Ska lyssna på en jätte bra låt av Sebastian Krantz.
Brukar dock inte lyssna på honom men jag lyssnade på hans nya singel och då hittade jag denna låten sen som jag tyckte var riktigt skön. Tror det är en cover bara?


Kommentarer
Postat av: tilda

det är inte hans låt. uncle krackers låt

2011-02-03 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0