Hej sliten tjej...

Förlåt att jag bloggade lite dåligt igår.
Jag åkte ner till Göteborg vid 19.00 och mötte Nadja på centralen. Vi gick och träffade Sertch och hans kompis, vafan hette han, Mattias kanske? Haha jag minns inte :( Vi gick till donken i Nordstan och åt lite. Sen åkte vi hem till Kathlén med lite folk. Efter en stund drog vi till centralen och träffade Kakan (Kiril) och Simon. Asså Simon har nog fan världens gulligaste skratt! Gud vilken härlig kille. Han är min nallebjörn, mysis. Sen kom Erduan och Jimmy. Satt och snackade lite och sen tog jag Nadja och Kakan tåget till Alingsås. Gick återigen till donken och åt. haha jävla tjockisar. När vi satt där kom det ett gäng killar som var as packade. Hahahaha den ena var så jävla rolig. Kom fram till Kakan och ba, "har du två brudar" vi ba, "vi är tvillingar" hahah då roppar han över hela donken "DEN HÄR GRABBEN ÄR GRYM, SE PÅ HAN, HAN HAR TVÅ TVILLINGAR". Hahaha så jävla go. Börja snacka om att om kakan var bög och han var bög hade han stött på han för att han var snygg osv. Hahaha fyfan vad vi skrattade. Han sa så mycket mer roligt men orkar inte skriva ut allt.
Sedan gick vi hem till mig och la oss och tittade på film och sov. Galen natt...
HAHAHHAHAH sååå typiskt mig och Nadja. När ska vi lära oss?

Idag hade nog Nadja och Kiril lite roligt åt mig när dom försökte väcka mig.
Jag har nog världens sämsta morgonhumör. Skriker, slåss, gapar, kastar saker osv. Låt mig sova ifred.
Nadja ba "frida vakna" sen börja hon kasta kuddar och dra av mitt täcke och då fick jag rå damp och skrek och slog henne, förlåt Naddie (a)
Åt frukost och sen gick vi in till stan och tittade lite. Sedan gick vi till Meddo och solade.
Sen tog Kakan tåget hem och jag och Nadja gick till mig och åt. Sen drog hon till gymmet. Jag skulle varit på spinning idag med pappa men min mage mår inte bra och jag har blivit värsta förkyld, så jag tar det lugnt istället.

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska vi fira Viktor som fyller år idag. Titta på solsidan tillsammans och bara ha mys. När jag kommer hem sen ska jag möta min älskade vän Saga och ta en promenad med henne och bara prata osv. Jätte mysigt!

Nu ska jag som sagt hoppa in  i duschen.
Ha en bra kväll! :)


Saknar dig bebbie! Grym är du älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Linneaaa

Saknar dig med bebbie, älskar dig verkligen bästa vän!

2011-02-20 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0