Känner mig levande död.

Jag liksom lever ju, men mår så pissigt så jag orkar knappt röra på mig. Mår skit illa och allt det jag skrev innan.
Casper var iallafall snäll och kopplade in ps2 på mitt rum eftersom han har köpt ett xbox. Så jag spelade först något spel som hette Ty. Haha man var typ en tiger som sprang runt och bet drakar och dödade dom och skulle fånga massa kristaller. Det gick skit bra, jag var grym på att döda dom där drakarna, men sen trillade jag ner i en grop och fattade inte hur man skulle komma upp så då slängde jag konsollen i väggen och bytte spel. Hahah lirade lite Hugo, men det var bara tråkigt. Gick ju inte att styra bilen. Buhu. Haha ah ni märker hur roligt jag har det?

Sitter och pratar lite med en grym vän på msn nu. Skönt att ha vänner som märker när något är fel utan att man ska behöva förklara osv. Detta är en vän som är så otroligt lik mig på alla sätt och vis så det är nästan skrämmande. Samma förmågor och väldigt lika personligheter. Hon förstår mig alltid och hur jag känner, eftersom hon går igenom exakt samma sak. Starka tillsammans you know.
Såklart Linnea bebbie jag pratar om <3


Tyckte denna bilden var sommrig och sådär. Bilden är från 7an. Jag är mig lik men ändå så olik. ´
Där ser ni min naturliga hårfärg också. Haha shutter shades var ju rätt ballt också ;)

Kommentarer
Postat av: signe

galet smal du va ;o

2011-02-22 @ 22:15:11
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Postat av: signe

Jaa, det är du nu också men.. :) <3

2011-02-23 @ 17:07:19
URL: http://onlyonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0