Nu har jag varit duktig!

Jag har pluggat från klocka halv 5 tills nu! Wooow vad händer. Jajamensan duktig flicka!
Skolan idag har varit bra. Började med engelska som gick förväntas värt bra för mig. So och sen lunch. Jag och Saga var hemma en sväng och hämta mina idrottskläder. No sen och vi tittade på två filmer om ögon och ljus osv.
Sedan hade vi livskunskap, blev mycket skratt och prat, hade roligt :)
Idrott sedan och hade vikarie och vi var inte speciellt många i klassen. Så vi spelade fotboll, tjejerna mot killarna. Hahah det var jätte roligt och tjejerna vann stort! Försökte slå ner Tim men det slutade bara att han lyfte upp mig i luften och satte undan mig, hahaha men han har lovat att jag ska få slå ner han imon, wiho :D
Efter skolan gick jag med Ria Mikael och Johan bort till torget där jag sedan mötte Saga och Nadja. Vi gick in till stan och sen gick jag och Nadja hem och pluggade. Jag pluggar so. Gör en uppsatts om hur det var att leva som jude i Krakow under andra världskriget, måste erkänna att det är ganska intressant ;)
Käkade lite pannkakor och sedan drog Nadja och tränade. Jag skippade träningen idag för jag behövde fortsätta med plugget och ville inte "ge upp" det när det flöt på så bra.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen tror jag och sen sova för jag är väldigt trött.
Har Caspers dator så det blir tyvärr ingen bild.
Ha det bra så hörs vi.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0