Nu så!

Hej allihopa!
Nu ska jag blogga om min helg för er.

Fredag:
Minnet är lite svagt efter allt roligt vi har gjort så jag kommer inte ihåg detaljer. Men jag var med Saga Linnea och Nadja. Vi gjorde oss iordning och taggade sönder hemma hos Saga. Sen mötte vi Andreas och John och gick hem till Christian där också Peter var. Vi lyssnade på musik, dansade och prata och hade riktigt trevligt! Var där i några timmar sen vid 12 gick vi till terminalen så åkte Nadja och Linnea hem och jag och Saga mötte Jonathan och Oskar. Gick hem till mig och tittade på film och hade mysigt. Efter några timmar åkte dom hem och jag och Saga la oss och sov.

Lördag:
Vaknade med Saga gos. Vi var ute lite på stan och köpte godis och lösnaglar. Sen var vi hemma hos mig för vi hade gäster så vi åt middag med dom. Sen kom Nadja hit och vi gjorde oss iordning och gick hem till Andreas, John och Peter. Hade jätte trevligt där, riktigt röj. Sen på natten när dom skulle till hotellet gick Saga och Nadja hem och jag var ute på stan och träffade Olle. HAHAHHA fyfan var sjukt det var. Rullade runt på torget. Sjukt go kväll!

Söndag:
Sova, sova, sova.
Saga, Saga, Saga.
Nu, film!




Världens bästa tjejer!





Tack alla som gjorde min helg till den bästa!
För tro mig, den har varit grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0