Okej, felix markus och egil, väx upp.

Hej allihopa!
Sjukt trött och har ont i magen.
Jag och Nadja kom hem runt halv 4 inatt tror jag?
Var med Nino och Johan hemma hos Nino och tittade på film och spelade lite.
Idag vaknade jag vid 1 och då åkte Nadja hem för hon var tvungen att plugga.
Jag funderar på om jag ska gå bort till meddo och sola, men har så ont i magen nu så vet inte om jag orkar.

Sen kan jag bara säga, palla alla idiotiska kommentarer.
Jajajaja skratta åt mig om ni vill det, kul att jag kan roa er ;)
Nä men allvarligt talat bryr jag mig inte, tycker bara det är patetiskt.
Har man verkligen inget bättre för sig än att skriva massa värdelösa ord?
Jaja det är upp till er, ni ger bara min blogg mer statistik osv så fortsätt om ni vill:)


vill ha sommar

Kommentarer
Postat av: du vet

hahahahha om du nu inte bryr dig om alla kommentarer, varför gör du då ett inlägg om det?! hahaha.. är du tvungen att skriva och berätta för folk att du INTE bryr dig bara för att du egentligen gör det?! hahahahaha fjortis

2011-02-06 @ 16:43:12
Postat av: wiliam

hej..... jag gillar T*****

2011-02-08 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0