Såhär ser min dag ut ;)


Träna med Linnea!


Samt sola.


SAGA KOMMER HEM!


Möta upp Nadja!


Träffa brudarna :D


Sen går vi loss. Finns inga gränser just då.

Sen vet man aldrig vad som händer efter det ;)
Brukar sluta på rätt galna sätt.

Vi ligger ute på en parkeringsplats och skriker på varann.
Någon börjar gråta, då börjar alla andra med gråta.
Frida kryper mot killarna på babbehaket och skriker efter mat, Saga skakar loss, Nadja skrattar sönder och Linnea leker apa.
Vi hoppar på ett tåg och Saga och Linnea får låsa in sig på toaletten för att Frida nästan börjar lipa för at behöva gå in på en offentlig toalett, Nadja är neutral.
Vi spelar in en rapp video.
Vi står och skakar brösten i Sagas spegel till Waka Waka.
Vi kirrar raggen på donken.
Saltar hela Alingsås.
Springer mitt i natten framför bilarna på vägen och dansar och skriker.
Någon av oss blir riktigt deperat. Oftast jag eller Saga, HAHHA.
Alla förutom jag somnar och jag märker ingenting så jag fortsätter sitta och prata med mig själv.
Vi blir arga på killarna och bitchar upp oss och drar hem.

Självklart har allt detta hänt, får se hur det blir idag :)

Fyfan vad jag älskar er mongo brudar!

Sen måste jag bara säga, fyfan vad skönt det är att vara singel i vissa lägen va! frihet.



Hahaha fattar inte att min dåvarande pojkvän lät mig gå ut såhär? Tjena fjortis. Han borde skämts, för det gör fan i mig jag :o

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin blogg :)

2011-02-13 @ 19:16:17
URL: http://angelicaaholmstedt.blogg.se/
Postat av: lisa

som om du inte är fjortis nu, haha! Dagens skämt

2011-02-16 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0