Shopping!

Hej på er!
Idag gick jag upp rätt tidigt så åkte jag och mamma till Frölunda torg och shoppade. Dom har byggt ut där så det är grymt stort och massa roliga affärer som jag aldrig har sett innan! Jag gick verkligen loss inne på NewYorker.
Detta har jag köpt idag;
2 bhar
1 par string
6 vanliga trosor
Ett par stuprörsjeans.
1 t-shirt
1 linne med smycke på
En topp med pluff armar
Skinnjacka
1 linne
Ansiktstvätt
Ögonbrynsrakare
Fred Perry skor

Har för mig att det var något mer men jag har en förmåga att alltid glömma bort en del av det jag köper.
Vi åt på Subway, det var jätte gott. Åt en grillad kycklingmacka och coca cola såklart. Så fick man en kaka med sånna där smarties karameller i, super gott!
När vi hade gått där några timmar åkte vi hem och jag har inte gjort speciellt mycket. Lyssnat på musik och spelat playstation, haha yesyes. Ska platta håret snart tror jag och Nadja kommer hit vid 21.00 så kanske vi drar ut och träffar lite folk eller så har vi myskväll hemma. Får se vad vi känner för!
Nu ska jag iallafall titta lite på Melodifestivalen tror jag.¨

Ha en bra kväll!
Puss :)


HAHHA söt va? Ser inte ut som jag, inte nånstans, ögonen möjligtvis.
Ser ni fläcken jag har på ena armen?
hahah kommer ihåg att jag började gråta när jag fick den.
Jag var hemma hos min kompis och hon hade en hund jag avskydde och tyckte var jätte äcklig och när den höll på att äta så kommer den fram och slickar mig där så jag fick matrester på tröjan.
Hahhaha jag tyckte att det var så vidrigt så jag sprang hem och börja gråta.
(Vi bodde på samma gata så det var inte speciellt långt, ett hus emellan;) )
Det är rätt typiskt mig att börja grina för en sån sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0