Sjuk chey.

Hej allihopa!
Fridiiis är sjukis. Har feber, ögoninflamation och är vrål förkyld, toppen. Har massa planer för helgen så jag hoppas verkligen jag blir frisk fort!

Så vad har jag gjort än så länge idag?
Vaknade vid 12 typ.
Jag har tittat på House of Bunny, fan vilken grym film! Love! Älskar sånna filmer. Blondie times.
Casper var väldigt snäll och gick med mig ner till hemmakväll och köpte Ben och Jerry´s och coca cola. Och eftersom jag är en så snäll syster köpte jag en till honom också ;)

Nu ligger jag på soffan i mitt rum och lyssnar på musik och pratar med lite kompisar.
Ska snart hoppa in i duschen.
Och om jag har ork sen så ska jag nog fixa iordning mitt löshår.
Sy fast clipsen bättre, tvätta det och lägga i en hårinpackning samt silikondroppar (serum) och klippa upp det lite. Det är väldigt slitet och lite för långt tycker jag.

Ska kila nu.
Ha det great.




Kommentarer
Postat av: Anonym

*The House Bunny

2011-02-22 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0