Svar på två frågor!

Svar till Caroline.

Hej Frida jag tycker också att din blogg är sjukt bra! Läser den varje dag! Skit i alla dumma killar och deras omogna åsikter och kommentarer, du är bättre än dom och jag stöttar dig till 100% Fortsätt blogga som du gör! Dessie kan slänga sig i väggen för här kommer Frida! Undrar bara lite vilka sminkprodukter du annvänder för det ser verkligen sjukt najs ut! / Din flitigaste läsare!

Tack roligt att höra, vad glad jag blir!
Såhär sminkar jag mig;
Täcker över finnar/leverfläckar mm med ett täckstift.
Sen lägger jag på en foundation från Isadora som heter "High performance 02 Vanilla Beige". Efter det ett lager kompakt mineralpuder som också är från Isadora. Sen en rouge på kindbenen från Isadora, färgen heter "15 peach tan".
Sen använder jag en ögonfransböjare och böjer ögonfransarna. Brukar hålla ca 30 sekunder på varje öga. Mascara på efter det, som är från Maybelline, heter " The falsies volym express drama black". Sen är jag klar :)
Jag är mycket nöjd med alla produkterna och anledningen till att jag använder mycket från ID är för jag tycker det täcker bra för mig som inte har så fin hy.
Hoppas du fick svar på din fråga.
Kram! :)

Svar till Mikael.

Är du och William på g igen?

Nej, jag och Wille är inte på g. Vi är bara vänner :)

Kommentarer
Postat av: J.H

fjortis och lögnare kan det bli mycket bättre? En ny kissie helt klart..

2011-02-08 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0