Svar till Cissi!

Hej Frida! Jag tycker din blogg är jätterolig att läsa! Vet inte om jag bör säga det, men tycker alla kan lägga av med dumma kommentarer! Bra att du inte tar åt dig!
Asså kanske ett känsligt ämne eller så.. och förstår verkligen om du inte svarar. Men varför tog det slut mellan dig och William? Och har du kommit över det?
Många kramar från en nöjd läsare!<3

svar; Roligt att höra att du tycker om min blogg! Sånt uppskattar jag att höra!
Och som du säger, de är ett känsligt ämne och jag väljer att inte skriva om det i bloggen, tyvärr.
Hoppas du fortsätter gilla det du läser.
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Frida jag tycker också att din blogg är sjukt bra! Läser den varje dag! Skit i alla dumma killar och deras omogna åsikter och kommentarer, du är bättre än dom och jag stöttar dig till 100% Fortsätt blogga som du gör! Dessie kan slänga sig i väggen för här kommer Frida! Undrar bara lite vilka sminkprodukter du annvänder för det ser verkligen sjukt najs ut! / Din flitigaste läsare!

2011-02-08 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0