Blogg.se hatar mig säkert.

Hej på er!
Vart tog inlägget vägen som jag la in igår? Det publicerades aldrig fast jag vet att jag publicerade det och det är helt borta i arkivet. Nä asså så trött blir jag. Vi gör ett nytt försök nu iallafall.
Ligger inne på mamma och pappas säng med datan och lyssnar på musik och myser med Leo (min hund).
Jag och mamma har tittat runt på lite olika gymnasieutbildningar osv. Vill ju gå fitness.

Har förövrigt jätte ont i magen och mår äckligt illa. Har gjort sen inatt,
Om jag mår bättre sen så ska jag bort till Meddo och sola för mitt solkort har kommmit. Sen kanske jag tittar på handbollsträningen för träna tror jag inte att jag klarar så som jag mår. Blä.

Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av Paradise Hotel och dricka massa bubbelvatten.

Måste bara säga, saknar mina badkar cp mycket. Speciellt jacozzin. Fast det hade nog inte spelat någon roll för jag klarade ändå inte av att bada i det efter lite saker som hände, det väckte för många minnen. Men mitt lejonbadkar som jag kallar det funkar bra (y)



Har länge funderat på att göra en mer neutral design och denna som header, men jag vet inte. Jag vill ha något som toppar den jag redan har, och det tycker jag absolut inte att denna gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0