Bloggtorka

Hej !
Jag har haft otroligt dålig fantasi det senaste, vet inte vad jag ska skriva om.
Idag vakna jag och Nadja vid 2 någon gång. Låg kvar i sängen och fetade oss med godis och data.
Sen lagade vi mat och käka såklart. Var och solade på Meddo också. Haha ah vi är typ beroende av att sola. Men det är så jävla skönt att bara ligga där, lyssna på härlig musik och drömma sig bort till ett varmt land. Ligga på stranden med vännerna och sola och bada. As gött! Det är lite svårt att göra ute i snön. Så solarium är den närmaste vägen!

Efter vi hade solat gick jag med Nadja till terminalen så tog hon tåget hem. Tack bästa vännen för en grym helg!
När jag kom hem åkte jag och mamma och handlade och sen åkte vi upp till huset och fixade lite saker. Blir bra nu i Februari när dom nya ägarna tar över så slipper man tänka på det. Sen åkte vi och hämtade Casper i Ingared på hans fotbolls träning och åkte hem och gjorde varma mackor och tittade på solsidan.

Nu har jag precis duschat och ska hoppa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova.
Imon är det skolan som gäller.
Men jag ska försöka hinna med att blogga!

Vi hörs.
Ha de fint :)
love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0