Ett nytt hål!

Hej på er!
Idag vaknade jag bredvid världens bästa Nadja. Vi gick upp och gjorde frukost. Nadja är så jävla skön, hon lägger på en skinka på mackan och verkligen spekulerar den, sen säger hon "TJÄNNAH ÅKE" hahaha med värsta morgonrösten. Höll på att dö, hahah! Vi sminkade oss, fixade hår och kläder och sen gick vi ner till bonbon för att köpa energidricka och piggna till inför skolan. Haha då ser Nadja att man kan köpa tre klubbor för tio kronor så då skriker hon " tre för tio, JAJAMENSAN". Haha ah hon är käck min vän!
Vi gick till skolan och första lektionen var språk, men spanskan var inställd så jag var med Nadja på svensk-engelskan istället. Haha kul att vi filmar oss i cam och "stänger" ner det och glömmer av det, och Nadja börja bråka med sin lärare så fick vi allt på film. Haha det var rätt roligt!
Efter den lektionen mötte jag upp min hot babe Linnea. Hade engelska då. En kort lektion. Mentorstid sen och vi lekte en ordlek i lag. Vid 12 tiden slutade vi för dagen, men jag stannade kvar för jag skulle snacka med mina mentorer om en sak som pågår i klassen. Ibland är inte världen rättvis. Jag menar, vi står för vad vi gör, medans dom andra bara skyller allt på oss. Aja vi vet att vi ligger steget över, haha har alltid gjort och kommer alltid att göra ;) Vet att det är några som läser detta nu och säkert garvar åt det jag skriver och kommer haka upp sig på de, ooh bad Frida.

Vid halv 1 mötte jag Nadja så gick vi hem till mig och åt mat. Sen gick vi in till stan och tittade lite.
Gick och köpte cola. Och för andra gången så råkar jag vifta till Nadjas burk så den flyger rakt ner på mina ben så jag får cola över hela mig och bruken ligger och bara pyser ut all dricka på golvet. Haha schysst, hon hade väl tagit en klunk eller något, MAHAH.
Sen satt vi bara där inne och hade allmänt roligt, fick en ny käck kompis! Våran gubbe! Och Åke :D

Sedan gick vi hem till mig. Och gissa vad vi hittade på för bus då... Vi tog några hål i öronen på varann. Eller jag Nadja tog ett på mig och jag två på henne. Så nu har jag tre i ena örat och ett i det andra. Ska göra ett till i det som bara har ett hål snart. Sedan fick vi fika av min mamma och sen gick vi bort snabbt till Tingsrätten och mötte några av Nadjas killkompisar från Göteborg, goa gubbar. Nä men dom var trevliga :D

Linnea kom upp till oss och vi satt inne och snackade. Sen åkte Nadja hem och jag och Linnea tittade lite på stan och tog en promenad och bara snackade sedan. Tro mig tjejer, vi har planer ;)
Gick hem och åt middag sen åkte Linnea hem och jag och mamma åkte och handlade.
Köpte lite nya saker till mitt rum, ljus, blommor och dekorationer bara. När jag kom hem städade jag super fint i mitt rum. Pappa satte upp en hylla som jag har ställt bokstäver på så det står "ANGEL" på väggen över min säng, cute! :D

Har precis duschat nu och nu ska jag gå och lägga mig och läsa.
Imonbitti har jag utvecklingssamtal, hoppas på att det går bra :)

Idag måste jag berömma mig själv för att jag bloggade riktigt duktigt! Alltså ett långt inlägg med mycket detaljer, snyggt jobbat Frida (Y)

Ni får två bilder från idag. En när jag har nålen i örat och en på hur det blev.
Godnatt!

love


Haha nej jag gillade inte riktigt det där med att sitta med en nål i örat, därav min sköna min ;)


hahaha as ful bild och håret gör att mitt öra ser cp ut, men ni ser resultatet iallafall. Jag är nöjd :D


äh vafan jag är snäll, ni får en till bild. Såhär såg jag och Nadja ut idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0