Gästbloggning a la Julia ;)

Hejsan alla bloggläsare! :D
Som ni nu märker så gästbloggar jag här på fridas blogg, och det ska bli gööör kul att får skriva av mig lite pinsamheter och nödvändiga saker om både mig och frida, men MEST om Frida ;)
Jag och Frida är kusiner sen den 14 mars 1995 då denna damen föddes då, jag är äldre (a)
Vi har alltid haft kul tillsammans ända tills hennes pappa eller mamma kommit in i leken.
Vi hittar jämt på sjuka och humoristiska (stavning) saker och sjuka lekar (a)
T.ex. Bada i fontänen inne i stora GÖTALABORG, NAKNA! HHAHA!
eller när jag satte mig på min fasters badkar och den ramla över mig, och jag låg och skratta där under medans frida satt på toan och höll på att kissa ner sig. Vi är sånna, man ska vara sig själva precis som vi är.
Vi skulle städa mommo och moffas lägenhet, så vi skulle göra städ kläder inför vårat storstädande som vi nu kallade de, jo frida kom ut som en hon såg ut som ja jag vet inte vad vi skrattade iallafall. Så kom jag ut, och hon dog av skratt och jag bara ? WTF vad är det nu då ? jo jag, såg ut som jesus! Hahah kan fortfarande sitta och skraatta år de, eller när frida släpper dusch slangen så den flyger runt i badkaret och farfar får hyperdamp brott på oss som han kan få ofta. Vi haar så många sjuka minnen. Vi byte plats i fotöljen för att vi skulle kunna puss farfar på kinden så skulle han gissa vem det var som satt vart. Vi shoppade med farmor vi skulle ha likasana kläder annars blev vi sura. Hon skrämde mig med oledolyckan, så hennes mamma fick skjutsa hem mig i pyjamas till farmor och farfar. Dom vakna en gång också av att jag stog uppe på balkongkanten, så dom fick lyfta ner mig,hade gått i sömnen. Sen vakna dom av att jag låg nere vid fötterna på farfar och lukta ;s eller nått! USCH! hahahah! Enda sen vi var små har vi umgåtts väldigt mycket, men efter att jag flytta till mamma ses vi ungefär 1 gång om året, eller nått. Visst det är sjukt tråkig, men det är inte lätt när man bort 30 mil ifrån varandra om inte mer vet inte hur långt det är. Jag har alltid vart den modigaste av oss, och typ den coolaste medans frida har vart den bitchiga och den moderika bruden. Och det hålls fast vid fortfarande. Jag är inte avundsjuk på henne, förutom att jag också önskar jag bodde så nära min älskade farfar som jag saknar så sjuk mycket. Vaknar av att farfar har gjort iordning Oboy och julia smörgås, det är den underbaraste morgonen. Och man får bullar som han vart nere och köpte, eller äggröra! MUMS, det saknar jag nästan mest av att man var liten. Och man var där jämt.
Jag och Frida har haft våra bråk som har vart hur stora som helst och hur små som helst. Vi har till och med brytit kontakten. Men antingen har hon eller jag hört av sig och sagt, vem fan bryter kontakten med sitt halva liv och sin blodsyster ? jämt förut pratade vi i telefonen flera gånger per dag, men det blev så att Fridas telefon räkning blev så hög, så hennes mamma blev inte så glad (a) hiihih, men vi snacka om mycket då! Nyår 2009/2010 var bäst det firade jag med henne. På kvällen innan så fick vi knappt sova bredvid varandra längre för att jag och frida skrämde upp oss själv som vi jämt gör när vi är med varandra. och till slut utbröt jag ; DET VAR TOMTEN! Då börjar frida skratta så det eka i hela rummet, hennes mamma bara, NU ÄR NU TYYYYSTAAA! så kom hon in. Jag bara sa tyst ; men det var ju tomten :$ hahahha! fyfan vad sjuk humor vi har, jag säger fortfarande det ordet ofta. Eller när jag trilla i deras källare, med skinnleggings på och kissa ner mig, hahaha, så skyllde vi på leo hennes hund! Vi skrattade så vi grina, det händer jämt! Eller när jag,frida,sune,hampus,och många mer spela fotboll och jag stog i mål jag rädda alla bollar, så skulle jag slänga mig så, trilla jag och fastnar och dras ner mot marken. alla skratta förutom frida hon höll på att dö där på marken. Eller när döden gick upp för backen vid dom, eller katten som var vid sune inbilla sig frida att hon hört att döden kunde förvandlas till en sån svart katt, fyfan vad sjukt igentligen när man lyssnar på de nu! Eller när vi t.ex. hoppa i madrasserna i hennes rum och båda trillar och kissar ner oss och hennes pappa kommer in och skriker på oss och vi bara skrattar, då börja han med skratta. Och man får itne skratta vid matbordet för Jonas, dfå blir han arg. Men vi fick han skratta en gång. Och vi kan knappt äta tillsammans utan att skratta och flumma. Och på midsommar 2010 på natten kom fridas pappa Jonas upp i trappen dä'r jag låg och så sa han ; HÄR VAR DET MÖRKT SOM ETT NEGER ARSEL! Alla dog av skratt, så gick han. hahah mystisk man det dära min faster är gift med -.-' :D hahha! Och så körde hennes mamma MAdde ner i diket en gång, så skratta jag bara och casper ville ut och spy, och frida skrek ahhah!
 Men som ni märkt så har vi haft mycket kul tillsammans och mycket tråkig också. Men det glömmer vi det tråkiga det roliga finns kvar. Har mycket mer att skriva med då tar det hur många dagar och nätter som helst. Så ni för nöja er med detta! Kommer upp några bilder från våra år tiillsammans!










Det finns mycket fler bilder, men det är segt att lägga upp så nöj er med domhär :)
min blogg är ; www.julligullan.blogg.se :)
seeyyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0