Godmorgon!

Sovit gott? Det hoppas jag att ni har :)
Jag är vaken efter en jävla jobbig natt. Trodde jag var redo att blicka tillbaka på allt utan att bli ledsen. Men nej så var inte fallet, men det fick mig att inse saker som jag inte hade förstått innan. Att jag bara var en bricka i spelet, en flicka i leken. Men det är skit samma nu, spelar ingen roll. Jag står på mina egna ben och klarar mig utan dig.

Idag ska jag iallafall till skolan. Lång dag idag har jag för mig.
Sedan blir det massa bus med min älsklings Nadja :D

Nu ska jag dricka upp min äpplejuice och gå upp ur sängen och fixa iordning mig.
Ha en bra dag!
love


Gammal bild från typ, i Maj, på min pappas födelsedag vet jag :) Armen ser dock lite läskig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0