Godmorgon!

Nu har jag varit på utvecklingssamtal. Det gick bra, tills jag såg det "distraherande objektet" som min mentor kallar de, gå ute på skolgården. Men annars gick det bra, låter lovligt :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Emil i Lönneberga och dricker varm oboy, mysigt :D
Det är avsnittet när Emil är på aktion och dricker så mycket sockerdricka, love it. Älskar att titta på filmer man såg på när man var liten. Speciellt Astrid Lindgren och Disney. Går typ inte att misslyckas med, haha nä nu ska jag lägga ner mitt tjat om barnsliga filmer och gå och göra mig iordning. Jag börjar 12.05 idag. Så jag ska sminka mig, sätta i löshår och fixa en outfit.
Ha en bra dag!


Just nu. Helt osminkad, och nej, jag har inte något puder eller något i ansiktet, jag är faktiskt så brun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0