Godmorgon!

haha ja jag är seriös, först nu har jag vaknat på riktigt. Vaknade väl vid 1 först med Nadja och Saga och var uppe och åt, när dom åkte hem duscha jag och sen gick jag och la mig igen om sov till typ 18.30 . Fattar inte varför jag är så trött!

Igår var jag ju som sagt på ansiktsbehandling. Jätte skönt var det, förutom när hon klämde finnar, men såhär fin hy har jag inte haft sen jag fick i fyran, wiho!
När jag var klar var mina älsklingar där och väntade på mig. Vi skulle egentligen till sportlife och träna men vi var nog mer intresserade av att träffa killarna och när dom inte skulle dit ville inte vi heller dit. hahah! Så vi gick hem till mig istället. Vi fick fika av mamma så satt vi och snacka och hon tittade efter en resa. Vi ska ju troligen åka utomlands när mamma fyller 40 år i mars och då ska Nadja med! Hon hittade något nice ställe i Marocko och i Ayia Napa, eller hur det stavas xd
Några timmar efter att vi hade busat med min lillebror och dansat o shit så åt vi tacos och Saga flippade totalt så alla bara skratta åt henne, inklusive mamma och pappa. Sedan fixade vi iordning oss och vid 22.00 åkte vi hem till Theo där också Egil, Markus, André, Tim och Niklas var. Glömde inte någon va? Haha hade ju varit lite pinsamt. Vi satt väl mest och snacka och lyssna på musik och sådär. Vid 1 tiden tror jag åkte vi hem. Gick bort till banken för Nadja sa att hennes lillebror hade sagt att hennes mamma hade satt in tusen spänn på hennes konto så vi tänkte gå och käka någonstans för vi var jätte hungriga. Men det fanns bara 2 kronor på kontot hahaha så det blev ingen mat för oss. När vi var på lillatorget fick jag ett ryck när jag såg massa killar satt och åt på den där grillen som ligger där så jag freakade sönder och skrek efter mat, fråga inte varför, men jag fick en energikick bara ;)
När vi kom hem kollade vi på film och sen somnade vi.

Nu ikväll ska jag inte göra något. Första helgen på hur länge som helst som jag inte gör något. Lite jobbigt men ändå skönt! Jonatan och Sanel skulle egentligen kommit hit och sovit här men Nadja skulle på släktkalas och jag och Saga pallade inte då. Maha busigt.
Men jag har redan planer för nästa helg så det behöver jag inte ha ångest över som jag brukar!

Nu ska jag fortsätta titta på Rosa the movie med Casper, mys.
Ha en bra kväll!

Lite bilder från skolan igår.


Super härligt med sol!


Linnea underbaring och jag!


Haha ser lite skev ut.


Jag jobbar faktiskt på lektionerna, mahah!



Kommentarer
Postat av: Anna

för en vecka sedan skrev du ju att du skulle lägga upp videoblogg. en vecka sedan! dålig stil

2011-01-23 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0