Godmorgon, fast nä.

Jag har faktiskt varit vaken en och en halv timma. Linnea åkte hem vid elva för att fixa lite saker så kommer hon tillbaka sen och ska sova här en natt till, och även Måns och Kasper.


Igår var jag först hos Ebba! Vi satt och pratade jätte länge, sen kom hennes mamma med fika. Gott. Tittade på lite bilder från Thailand och sånt där. Mysigt. Sen fick jag några skit fina saker av Ebba. En väska, en plånbok och en bikini, och allt var i Louis Vuitton. Var super glad, tack än en gång!
Sen hämtade mamma mig och vi åkte till Ingared och hämta Linnea. Sen åkte vi upp dit vi skulle grilla osv. Satt mest inne med alla andra ungdommar och barn. Sen när vi kom hem fixade vi oss och tog massa kort i lite typ ghost tema, haha ni får se några bilder här under på mig, vet inte riktigt vilka jag får lägga ut för Linnea så jag låter bli :)

Nu ska jag iallafall städa här tills dom andra kommer.
Ha en kanon bra dag i snön!
love









Kommentera gärna hur ni tycker det blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0